JobRouter

Optimizarea proceselor. Simplu. Rapid. Personalizat.

Achiziții

  • Elaborarea rapidă și automatizată a proceselor operative
  • Evaluarea nevoilor și a prețurilor, colectarea datelor
  • Transparența privind rezervările și stocurile
  • Reducerea timpului pentru activitățile din proces
  • Maximizarea vitezei de reacție

Financiar

  • Accesul asupra datelor financiare
  • Optimizarea costurilor
  • Eficiență prin schimbul integrat de date
  • Crearea de facturi electronice cu link-uri de informare
  • Arhivare electronică și schimb de chitanțe fără costuri

Resurse umane

  • Digitalizarea activităților cu valoare adăugată
  • Accesarea documentelor și proceselor din diferite locații
  • Gestionarea eficientă a modificărilor în diferite procese
  • Schimbul de informații în timp real
  • Transparență în trasarea de responsabilități
JobRouter permite digitalizarea oricărui proces intern (concedii, deconturi, marketing, logistică, achiziții) realizat prin diferite fișiere, prin telefon, pe email sau pe hârtie. Tehnologia flexibilă, modulară și scalabilă oferă posibilitatea de integrare cu aplicațiile interne ale companiei.

Beneficii JobRouter

  • Platformă stabilă cu un nivel înalt de securitate a datelor
  • Personalizarea fluxurilor în funcție de nevoi
  • Optimizarea proceselor companiei
  • Crearea de instanțe nelimitate într-un singur flux
  • Adaptarea designului fluxului în fiecare etapă dintr-un proces
  • Transmiterea de notificări în funcție de statusul procesului
  • Termen de implementare și dezvoltare scurt
  • Integrarea facilă cu sistemele interne și externe utilizate
Utilizarea fluxurilor deja implementate nu este afectată de dezvoltarea unor noi funcționalități.

Avantaje JobRouter

  • Realizarea unui flux personalizat în maxim 3-5 zile
  • Predictibilitatea timpilor și a costurilor
  • Număr generos de licențe (300 de utilizatori)
  • Accesul în platforma de optimizare a proceselor de pe orice tip de dispozitiv
  • Accesul selectiv la informații în funcție de rolul deținut în proces
  • Optimizarea cheltuielilor (reducerea numărului de licențe pentru alte soluții, eliminarea documentelor fizice și eficientizarea timpilor)
  • Start facil în digitalizarea afacerii prin JobRouter Solution Templates
  • Integrarea cu ușurință a semnăturii electronice

Exemple

Fluxuri implementate în JobRouter de echipa noastră

  • 13 dintre fluxurile implementate și dezvoltate
  • ce sunt automatizările și ce procese se pot optimiza în digitalizarea afacerii
  • care sunt etapele unui proces pe care îl puteți automatiza în companie

Facilităm accesul la soluția de semnătură electronică JobRouter® Sign.

10 recomandări pentru un design corespunzător al proceselor de afaceri digitale

Tutoriale si video

JobRouter